23.november avholdt historielaget sitt årlige julemøte. det var ca 66. påmeldte. det gikk i blodklubb, syltelabber, lungemos, skranglepøse samt hjemmebakt brød. Noe i glasset ble det også.

Ragnhild Ruud fikk Romerike historielags hederstegn, og Finn Ole Stokker ble æresmedlem i Gjerdrum historielag.






Allmenningen og til Hamar samt interessante foredrag. Året avsluttes som vanlig med Førjulstreff med mat og noko attåt.