Årsmøte 2020- Godkjenning av årsberetning og regnskap for 2019 Årsmøte papirer

Årsmøte papirer

Kjære medlem i Gjerdrum Historielag
Grunnet Koronavirus ble vårt årsmøte 12. mars 2020 utsatt. Styret ønsker å få årsmelding og regnskap for 2019 godkjent og bruker derfor vår web løsning.
Valg vil ikke gjennomføres og nåværende styre fortsetter 1 år til.

Årsprogrammet for 2020 vil nok endres betydelig eller utgå, men følg med på vår hjemmeside.
SMS er sendt til alle medlemmer og du kan komme med dine kommentarer her innen 15.april .

mvh Styret

Kommentarer til godkjenning av årsberetning og regnskap 2019 Navn Mobiltelefon E-post* Årberetning: Ingen kommentarHar kommentarer Hvilke deler av årsberetning 2020 har du kommentarer til? Årsmelding tekstRegnskapKontigent økning på Kr.25 Er du medlem av Gjerdrum Historielag? JaNei Kommentarer eller spørsmål til Årsberetning

* Påkrevd mvh Styret

Årsmøte er Avlyst

Kveldens årsmøte i Gjerdrum Historielag er avlyser p. g. av Corona smitte. Mange av våre medlemmer er  i risikogruppen.

Årsmøte avholdes på et senere tidspunkt.

Vellykket skogdag 2020

Det var en fin ramme rundt Skogdagen 1.mars. Både store og små hygget seg.

Volvo Buster i Arbeid
« av 17 »

Klikk på bilde for å vise «store» bilder.

Foto: Simen Rustad, Tor Laache og Terje Sagen

Årsmøte i Gjerdrum Historielag

Årsmøtet i Gjerdrum historielag avholdes på Kulturhuset torsdag 12. mars kl. 19:00.

Vedlagt finner dere innkalling, årsberetning, regnskap, innstilling fra valgkomiteen og forslag til årsplan.
I tillegg til vanlige årsmøtesaker, får vi etter kaffepausen treffe den nyansatte bygdebokforfatteren, og vi får et historisk innslag om teglverksdrift i Holter.

Årsmøtepapirer