Gjerdrumsdagene 2018 -en suksess

Årets Gjerdrumsdag ble en suksess for Gjerdrum Historielag.

Styremedlem Mona Engell fikk Gjerdrumsprisen 2018, og historielaget vervet 12 nye medlemmer og solgte tilsvarene antall bøker.
Fokus var å markedsføre prosjektet med å få på plass bind 5 av bygdeboka Gjerdrum 1940 og frem til idag.  Møte tirsdag 12.juni kl 1900 på Kulkturhuset

Mona Engell mottok 9.juni Gjerdrumsprisen.
Mona har i en årrekke bidratt med frivillige innsats til det beste for folk i Gjerdrum. Gjennom sitt store sosiale engasjement og empatiske væremåte, kombinert med mye pågangsmot og gjennomføringskraft, har hun ytt en innsats helt utenom det vanlige.
I Historielaget har hun vært en aktiv deltaker, hatt ulike verv og blant annet startet turgruppa «Ryggsekken», som fremdeles arrangerer populære turer iblandet bygdehistorie. Mona har også sittet to perioder i kommunestyret på 2000-tallet for arbeiderpartiet.
Les mer om Gjerdrumsprisen 2018

Mona Engell er en verdig vinner av Gjerdrumsprisen!

Gjerdrumsprisen 2018